make a site for free
Mobirise

Ukázky popup oken

OKNA PRO SBĚR KONTAKTŮ A NEJRŮZNĚJŠÍCH ÚDAJŮ O ZÁKAZNÍKOVI

Od bílého obdélníku k zajímavému vizuálu. Nejde jen o obsah, ale tady hraje velkou roli i design. Pokud zákazníka dostatečně neupoutá, dost možná si ani nepřečte, co se mu za jeho e-mail vlastně nabízí. Pokud ho ale okno zaujme, nemusí to skončit pouze u e-mailu, co na sebe vyžvaní.

Základní dvou-kroková popup okna

Sbírají zpravidla e-mailový kontakt zákazníka.

Kromě samotného e-mailu mají ale mnohem větší moc. Už v prvním kroku můžete sbírat například i jméno, pohlaví, datum narození, telefonní číslo, nebo klidně oblíbený druh vína. :-) Druhým krokem je potom děkovací zpráva s informacemi o zaslání výhodné nabídky nebo potvrzení registrace do právě zadaného e-mailu.

V designu popup oken nejsou takřka žádné hranice

Obdélník, čtverec, kruh, srdce, kočárek, pytel granulí, televize, tiskárna, psí bouda, motorová pila nebo třeba díra... Je to jedno, hlavně musí zaujmout.

Kromě samotného sběru kontaktů může popup okno sloužit jako upomínací nástroj na nějaké jiné služby. Například upozornění na nevyužitou slevu, které končí platnost, nebo pokud se uživatel chystá okno zavřít (najede myší do pravé horní části okna) - takzvaná "exit" varianta, může se mu zobrazit ještě zajímavější pobídka, aby ještě neodcházel z webu.


U popup oken se dá také provádět A/B testování, stejně jako třeba u bannerů nebo newsletterů.

Více-kroková okna, aneb:
Proč nesbírat jen e-mail?

Odpověď je jednoduchá: Personalizace, automatizace, relevance.

Využijte údaje k relevantní komunikaci

Je dobré, když zákazník ví, proč by měl své údaje webu poskytnout. Vyhne se tak většinou záplavě rozesílek, které ho nezajímají, takže má mnohem více prostoru na témata či produkty, které pro něho mají význam. Díky tomu je také výrazně větší pravděpodobnost konverze, tedy nákupu.

Mobirise

Zvyšíte tím loajalitu svých zákazníků

Když zákazník z komunikace cítí, že je k němu přistupováno individuálně, má tendenci se vracet. A přitom stačí jen pár informací navíc a automatizace s personalizovanou rozesílkou všechno krásně zařídí. Zákazník se tak dá udržet poměrně snadno.

Mobilní popup okna

Na mobilních zařízeních se popup okna nesmějí objevit samovolně. Upozorňují na sebe zpravidla spodní lištou na webu a teprve kliknutím na ni se okno objeví.

Mobilní návštěvnost má velký podíl, v některých případech i nadpoloviční. Je tedy více než vhodné se na sběr kontaktů na mobilních platformách také připravit. Takové okno už samozřejmě musí být responzivní, aby fungovalo všude. A tomu musí také odpovídat design, který na responzivitu musí být připraven.

Kam dál v onlinu?

V onlinu se můžete podívat ještě na tyto práce:

Mobirise

*(AW)* - takto označená ukázka byla vytvářena pro klienty v rámci agentury Acomware s.r.o.

Klidně mi napište

Máte něco na srdci? Sem s tím!

Kde mě najdete

K Barochu 309
Srch, 533 52

Jak mě zastihnete

E-mail: design@jokerstudios.cz
Tel.: +420 608 864 563