V podstatě se jedná o jednu specifickou formu vizuální identity, ale člověk by se divil, jak obsáhlý komplex prací to vlastně je. Vezmeme to od začátku: logo, web (většinou nějaký bootstrap / wordpress), bannery, newsletter, letáky, pozvánky, plakáty, rollupy, prezentace, program, visačky, inzeráty, vouchery, certifikáty, navigační cedule, mapy areálu nebo třeba placky.
Pro každou diskuzi bylo samozřejmostí připravit bannery a covery pro sociální sítě.
K jednotlivým ročníkům se připravovaly rollupy, letáky, vouchery, inzeráty, diplomy, visačky...
Každá diskuze byla doprovázena prezentací a různými navigačními a informačními prvky.
1. ročník konference Emailing 2020 proběhl 6. října 2016. Díky skvělým ohlasům se od té doby každý rok opakuje a návštěvnost neustále roste. Celou konferenci doprovázela spousta vizuálních prvků, počínaje logem a webem, přes online plochy až po offline hmatatelné kousky.
1. ročník proběhl oproti Emailingu o rok později, nicméně ten vznikal poněkud chaoticky, takže jsem dostal za úkol vytvořit zatím pouze logo a visačky. Ostatní identita přišla až s přípravami na 2. ročník.