Logotyp a vůbec celá firemní identita je v podstatě hodně subjektivní kapitola. Každý má nějaké představy, ale nedovede si je reálně představit. Proto je třeba klienta vyslechnout a hned od začátku směrovat, aby se nedostal do slepé uličky. Webdesign je potom kapitola sama pro sebe. Doba jde zběsile kupředu a na webdesignu je to vidět více, než by si jejich majitelé přáli.
Nejčastěji se připravuje celý logotyp, čili typický piktogram a ktomu vhodný font.
Občas se setkáme i s tím, že je k logotypu třeba připravit charakteristický piktogram.
Když máte zajeté logo, které už ztratilo lesk, chcete nové, moderní, ale aby se nezměnilo. :-)
Už dávno neplatí, že vám stačí logo, vizitky a web. V dnešní době sem patří v podstatě vše, kde se firma prezentuje. O rollupech, katalozích, produktových listech, autopolepech nebo o prezentaci na sociálních sítích se zmiňujeme už v jiných částech, ale patří sem právě např. brand manuály, logo manuály, firemní prostory, prezentace, desky na dokumenty, a takhle bych mohl pokračovat.
Potřebujete představit nový produkt, službu nebo celou firmu? Jdete odprezentovat analýzu, report, či jiná důležitá data, a prostě chcete, aby vaše prezentace působila jako od profíka? Ačkoliv se to nezdá, on ten PowerPoint umí docela pěknou řádku hodně dobrých věcí. :-) Kromě jednorázových prezentací se tak dají připravit skvěle vypadající šablony například pro pravidelnou firemní komunikaci směrem ke klientům. Obdobně se dají připravit šablony i do Wordu, například pro produktové listy, služby, a podobně.
Doby, kdy se weby psaly od píky jsou už trochu pase - ne úplně, ale mainstream to není. Na druhém protipólu je zase nákup šablony redakčního systému nebo e-shopu a tu "trochu" přebarvit a použít nějaké "fešnější" obrázky z fotobanky. Pak tu máme spoustu Drag'n'Drop frameworků, ve ktrých si může poskládat obyčejný web úplně kdokoli, ale má to spoustu limitů - mimochodem na jodnom takovém stojí i tenhle web. Z hlediska webdesignu se přístup zas až tak moc nemění, ale je třeba dopředu vědět, co se designuje, a s omezením konkrétního frameworku či šablony dopředu počítat.